Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 22 juni 2009

Tidig morgon

Uppe med tuppen är jag idag. Vaknade redan klockan FEM av att Jonas gick till jobbet.
Kunde inte somna om, kissnödig och hungrig. Gjorde mina grundläggande behov. Kissade och åt en grekisk paprika &Ost paj.....................Klockan fem. Kommer vara ett fetto efter denna grviditet juh. Har redan gått upp 7 kg men dom kilona berr nog mest på att jag ätit konstant och inte rört mig lika mkt. Har ju inte vågat röra mig så mkt heller eftersom jag har blött mera när jag varit uppe å gått. Men men ändring på det och det med början idag.

Snart äre dags att få liv i barnen tänkte jag, dom har fotbollsskola idag. Ska bli kul och spännande både för dom och mig ju. Hoppas dom får roligt mina små änglar.

Filippa sover otroligt nog än. Hon har inte varit vaken på flera nätter nu och önskar att hon inte gör det heller på en evighet.

Skulle vilja åka in till stan å kika lite men det får bli i morgon eller nåt. Ska ändå hämta mitt halsband som kommer imorgon.

Nä nu ska jag kliva upp å göra mig i ordning och skriva ner det jag såg igår sm jag vill ha till bebis.

  • Tummen påslakan till vagn
  • Tummen FIlt till vagn
  • Tummen babygym
  • Ny babyitter
  • Barbapappa påslakan till säng
  • Barba musikmobil
  • Mummin Filt
  • Mummin Ammningskudde
  • Mummin skötmadrass

Och en massa möbler till beben på IKEA. Har även bestämt att vi ska a antingen en vit emmanljunga i skinn eller en Cressentav ngt slag. ja det märks. Är ju faktiskt inte dags ännu men man längtarju så.

Barnen vet inget ännu och ska inte göra det heller, måste se så det går hela vägen först. Dom kommer nog bli lika glada som oss.

Måste kila nu!!!

Love..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar