Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 16 juni 2009

Kors i taket

Så vad har den här dagen att erbjuda då??
Ja så vitt jag vet så ska jag ta det lungt. Gå upp på arbetsförmedlingen och skriva under en massa papper.

Blöder fortfarande lite så jag ska ta det lungt. Vill inte ens åka in på arbetsförmedlingen men antar att jag måste göra det idag. ........har nämligen en tid där så jag komme r inte undan.

Snart äre helg å då ska barnen fira att dom har sommarlov i 5 veckor. Ska köpa nåt roligt till dom, dom vill ju ha en varsinn sparkcykel så vi får väl se.

På fredá är det ju även midsommarafton. Vad ska ni göra då????
Själv så vet jag inte men det pratas om att vi ska till min mormor alla syskon och mamma förstås och grilla och bara ha det bra. Ja det låter kanske inte som en tokig ide trots allt.

Nä nu ska jag gå å lämna barnen så jag inte missar tiden på arbetsförmedlingen. Mäjligen kan jag vara en av dom som får en anställning via arbetsförmedlingen. Yiiippiiieee!!!!!
Är så glad om det nu blir så. Så härligt att känna sig säker på jobbet. Sen att jag ska vara mamma ledig sen det vet ju alla på jobbet redan så det kommer inte som nån överraskning direkt. Om nu lilla bebben behagar att ligga kvar och att allt är som det ska med lillisen!!!!!



Måste rusa nu men jag ska försöka knäppa lite kort idag ÄNTLIGEN!!!!!




Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar