Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 17 juni 2009

Underbart

Go kvällen............
Nu har ännu en dag gått och mkt har faktiskt blivit gjort idag fast ännu mera ogjort. Började dagen med att ta en liten sovmorgon. Gick iväg med barnen på diverse ställen (dvs. Dagis & Skola) Sen åkte in på jobbet. Kom dit precis till tio då det var styrelsemöte. Hjälpte A med maten. Det var Palt å Fläsk idag så jag åt ju inte då...........fast det har jag aldrig gjort på 8-9 månader. Ätit på jobbet alltså. Vet inte varför men det är så rofyllt och sitta och mysa i soffan medans alla andra äter så det blir inte av.

På eftermidda´n hade vi medlemsmöte och det var rätt mk folk på det idag. Jag var tyvärr tvungen att gå då jag hade tid på gyn vid två.

Även att det blev klart med min anställning idag på jobbet. Så underbart skönt!!!! Synd bara att jag börjar med att ha semester. Sånt som händer.

På gyn såg allt bra ut och bebisens hjärta slår fortfarande så det är ingen fara med lillisen. Läkaren sa att det var inte från bebisen eller livmodern jag blödde utan det var från mig själv.

Och det var ingen fara trodde han att det skulle bli ett missfall denna gång. Hoppas verkligen att han har rätt. Längtar sååå...........ja jag är inte ensam om att längta..............Jonas är som en hök på mig magen och pratar redan med den lille genom magen. ............gulligt.

Ja efter gyn åkte jag hem och vi gjorde mat efter ha hämtat barnen. Köttfärssås bestod middagen av idag. Mumms!!!!
Fast jag äter inte så mkt nu, förut så kunde jag äta HUR mkt som helst när jag väl åt. Men nu blir jag proppmätt på en portion. Lagomt skulle jag vilja säga. Men förut så åt jag ju medicin som hade en biverkan att den tog bort hungerskänslan tills på kvällen då medicinen gick ur kroppen. Fast nån månade innan jag blev gravid så fick jag höjd styrka på medicinen så då blev jag typ aldrig hungrig utan fick äta för att jag måsta.


Nu har vi lagt barnen och jag har sovit en halvtimme medans Jonas låg för att natta filippa. Är så fasligt trött nuför tiden. Kan sova för natten vid sex om det var möjligt.
Efter att alla barn somnat så gick Jonas ut och krattade gården, hann dock inte med hela idag och jag jgorde chokladbollar till barnen. Själv så har jag varit sugen på chokladbollar i en vecka snart men inte orkat gjort några men nu när jag har gjort så försvann suget. Hmmm......ska prova det där på massa andra saker oxå. Fiffigt!!!!

Gud vad mitt liv är underbart. Har precis fått anställning och en bebis på G. Blir gift och fru Berglund inom två månader. Har tre helt makalöst underbara barn. Lite väl busiga ibland men det får man ta!!! Ja jag är verkligen lyckligaste just nu. Tror inte det har hänt så mkt bra grejjer på ett år som det redan har gjort det här året å då är halva året ändå kvar. Lycklig lycklig.

Planerna för bröllopet är nästintill klara. Allt är klart förutom det som man inte kan göra förrän dagen innan och samma dag typ. Längtar som bara den. Spännande ska det bli!!! Jonas får handsvett när han pratar om det, gulligt!!!!

Sen efter bröllopet så ska v iju ner till Sthlm och gå på graven. Äntligen ner igen!!! Blommor ska han få min älskade Anders. Fy vad jag önskar han hade kunnat vara med på allt som händer i mitt liv just nu. Saknar dig sååå jävla mkt vännen ska du veta...........eller det vet jag redan att du vet.

Imorgon blire jobb å sen måste jag ner på stan för att köpa blommor till fröknarna på cerines och filippas dagis. Filippa börjar ju en annan avdelning och får nya fröknar och Cerine börjar på 6års på skolan. Nathalies fröknar har jag missat redan eftersom dom redan gått på semester tror jag.
Har även tänkt att köpa en varsinn sparkcykel till barnen i sommarlovs present.
Filippa har redan en sparkcykel så henne får jag hitta på nåt annat till. Kanske några prinsses saker som hin börjar intrsesra sig mer å mer för.
Ja vi får se!!!!

Är det ngn som har bra namnförslag till vår bebis. Om det blir en pojke så blir det ev. Okej skratta inte nu ............Leopold eller Phelix. Men om det blir en flicka så har vi inte en sussning.
Hjälp oss gärna!!!!
Har även börjat fundera på vagn. Jag vill ha en cressent eller en vit skinn från Emmaljunga. Ja vi får se hur det blir för det är ju en till som måste få vara med och bestämma det.

Nä nu ska jag ta med mig min blivande make till duschen.



Love.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar