Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 19 juni 2009

MIdsommar

Idag är det midsommar afton och man ska vara ute med barnen och dansa runt stången. Här är det så ruskigt dåligt väder i vanlig ordning så man gruvar sig för att gå ut.
Ska iväg sen på eftermiddan och grilla ändå. Hoppas regnet uteblir iallafall.
Snart in till stan och köpa lite grilltillbehör som vi glömde igår.

Ja vad hände igår då???
Absolut ingenting. Var endast hemma hela kvällen. Jonas somnade när han låg för att natta filippa å sov även efter han kommit ut därifrån. Han var supertrött. Han vaknade tillslut och då blev han tvärpigg. Då var jag dock trött. Hann med en alfapet i allafall. Jag vann som vanligt.

Även att jag hann prata med Nettan och Sandra igår.
Nettan å jag har planer på att kryssa med barnen när vi är i sthlm. Bokningen klar men väntar på svar från hennes man om han ska med bara. Annars blire lite grönan å kanske skansen. Ja vi får se!!!
Sandra hade väldigt glada nyheter. Så glad för er gumman!!!!

Nu ska jag gå å kramas med min familj.


Love..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar