Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 29 juni 2009

ultraljud

Mot all förmodan från mig sida så gick det jävligt bra idag på gyn. Allt var fortfarande bra med bebben och den var 4 cm. Läkaren trodde att jag blödde från moderkakan som ska ta vid den här tiden. Sjukskriven i två veckor men men det gör ju detsamma eftersom jag har semester.

Till veckan har även älsklingen semester. Ska bli såååå nice!!
Ja vad ska vi göra på semestern då??
Typ inget speciellt. Ska hitta på nåt kul med barnen, bada å sola såklart. Mysa i värmen som vi hoppas håller i sig.
Däremot efter semestern ska vi ju först gifta oss, sen blire Sthlm i slutet av agusti då det var två år sedan Anders gick bort. Sen ska vi ev ut på nån resa själva utan barn men vart och när vet vi dock inte. Får se vad vi bestämmer oss för. Sen måste man kanske spara lite casch tills bebisen kommer också. Fast å andra sidan så är det långt innan det är dags så ja.............vi får se!!!
Jag ska även taturera mig igen i agusti..............längtar. Hade tänkt fortsätta med den på magen men efter noga övervägande så insåg jag att det inte är så lämpligt att vara där med nåla när man har en bebis därinne. Så det får bli någon annanstans så länge.
Har iallafall målat motivet.

Nä nu försvann Jonas och Filippa...........kanske gick ut eller nåt. Ska kika efter!!!!
Snar kommer nathalie och cerine hem från mormor också. Massa mys!!!!


Love..........

1 kommentar: