Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 28 juni 2009

Bilder från fotbollscupen en tråkig nyhet

Idag var det dags för första fotbollscupen. I Iggesund hölls den och det var strålande väder.
En liten Cerine som var helt slut efter bara ha kollat på fotbollen.

Filippa sitter i vagnen och ser söt ut.

Det dominerande laget för dagen. Första matchen vann dom med 12-0 och sen blev det oavgjort sen vann dom sina två sista matcher. Superbra spelat av alla. Tänk på att dom inte ens hade spelat en enda match tidigare.

Lite peppning sinsemellan innan matchen........
Ja å sol har det verkligen varit hela dagen. Jonas är helt sönder bränd på ryggen.
Kul har det varit i allafall. Barnen har varit skitduktiga. Spelade i långärmat dessutom.
Måste bara berätta en till sak.
Igår efter jag kom hem från Festivalen började jag blöda som en toka. Så nu är mitt missfall på G ändå. Typiskt när man hade en vecka kvar innan det var mindre risk för att få missfall.
Ja så är det och skit jobbigt är det. Bättre att det händer om det är ngt fel än att man får ett sjukt barn som det bara är synd om och som inte har ett värdigt liv. Ja blir en jobbig period framför oss ett tag nu!!!!
Nu ska jag kramas med mina barn och min blivande man.
Love......................




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar