Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 13 juni 2009

Ultraljudet

Så nu har vi varit och gjort ett ultraljud och gyn undersökning. Allt såg bra ut även denna gång. Hjärtat på bebisen slog och min livmodershals var stängd. Låter ju utan tvekan bra men jag tar inte deras ord just för tillfället på så stort allvar.

Kommer nog vara hemma från jobbet nu i nån dag eller kanske hela veckan......... lite synd med tanke på att jag går på semester veckan därpå men men vad gör man inte. Docktorn sa att jag ska vila oxå så jag lyssnar nog på det så kanske man kan påverka det lite iallafall. Sen så sa han att vi skulle hålla oss lite ifrån att ha sex ett tag nu..............hur fan ska det gå??? Han tyckte att vi skulle ta det lite försiktigt i allafall. Ja gubben nu blir det lite mjuksex i tre veckor så vi kan vara säkra på att vi inte gjort ngt vi ska.

Dagen har jag mest legat i sängen idag igen fakiskt. Ska mysa med barnen sen som precis har kommit från mormor.

Måste hänga lite tvätt nu, hör ngt om att "nu står jag och hänger all den här tvätten själv". Jaja kommer kommer.


Love...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar