Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 20 juni 2009

Vakna och Mätta

Ja nu har vi vaknat och även hunnit med att äta frukost.
Idag är det äntligen lite varmare och dom har lovat på SMHI och väderprognosen att värmen kommer nu. Ska öka med typ 2 grader varje dag nu. Skönt skönt skönt.

Idag hade vi tänkt att storstäda som verkligen behövs men istället så tror jag att vi hittar på nåt annat. Har ingen lust att städa och dessutom har jag världens huvevärk. Kanske den går över och man kan ta itu med städningen då!!!

Igår var vi hos min mormor och grillade. Sandra, Tony, Ebba, Lena, Carro, Liselotte, Mamma var oxå där.............hoppas jag inte glömde ngn.
Var rätt trevligt. Jag var dock in på kvantum tidigare på dagen och åkte förbi Mc driven så jag var itne speciellt hungrig men fick i mig en portion ändå.

På kvällen sov jag typ från nio tio tiden, var så himla trött. Jonas satt å spelade så det gjorde detsamma.

Nu ska vi duscha å sen gå iväg på affären för snus å mera lödrdagsgodis måste inhandlas (då jag har varit och nallat av det jag köpte igår).


Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar