Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 24 juni 2009

Första doppet

Nu är vi hemma igen efter en sväng på stan. Ja å Filippa åkte in och gick först och skulle hämta mitt halsband men det hade inte kommit fast dom sa senast den 23:e. Skulle komma till veckan.

Sen gick vi på bibloteket men filippa höll på riva hela stället så vi gick snabbt därifrån.
Köpte glass, mellanmåls yogurt till henne och dricka å satte oss å vänta på pappa i solen. Åh köpte vattenmelon på hemköp..............smaskigt. Även att min underbara mor kom med jordgubbar idag som vi ska äta efter maten som jag precis satt in i ugnen.

Jag å Jonas badade i poolen idag. Svinkallt men behövligt.
Jag har nog fått 100 bromsbett den senaste veckan.........konstigt om jag får huvevärk jag som är allergisk mot stick. Ja ja går väl över nångång.

Nu ska jag ropa upp barnen ur poolen för nu ska vi strax äta..............ugnsgratinerad alukorv å mos......................jammi!!!!!


Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar