Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 20 juni 2009

Oväntat besök

Ja idag har vi inte legat på latsidan, inte på eftermiddan iallafall.
Cerine åkte till sin polare Klara och Nathalie åkte till mormor på förmiddagen.
Jonas la sig naturligtvis å sov en stund medans jag inte gjorde ett skit.

Vid fem åkte vi in på Ica Kvantum och veckohandlade. Ja det blev en massa snask oxå men men detär ju sommar för gudsskull.
Åkte hem, när vi kom upp på gården så hade vi besök. Jens, Kim å Lars kom över och hälsade på en stund. Vi som inte ens viste att Jens var hemma nu. Trevligt trevligt.

Dom åkte å vi började plocka undan lite och jag skurade (ska storstäda i morgon men bara måsta). Helt plötsligt så står det ett nytt gäng i trappen som vill hälsa på. Då kommer Jonas faster och jonas pappa och jonas två kusiner och deras kompis. Dom bor i England så varken jag eller jonas har träffat dom på sådär 15år.
Ja så då var det dags för dom att fika och se sig omkring. Typiskt att allt sånt ska hända när men för en gångsskull inte har städat på två veckor. Jag som brukar städa flera ggr i veckan.

Nu har barnen varit ute och Jonas har varit ute å tvättat en matta medans jag har hängt tvätt, plockat bort tvätt, Dammsugat lite, skurat igen och diskat.

Har precis nyss sagt godnatt till barnen som ligger å äter upp sitt godis och kollar på film. J ligger med Fillan för att få henne att sova. Själv fastnade jag.

Imorgon ska vi storstäda, Mysa med barnen, Kanske hitta på nåt skoj om vädret tillåter.



Nä nu ska jag äta lite smörgåstårta.



Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar