Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 16 juni 2009

Natursköna bilder från hudik

Så fina bilder fick jag idag.................
Satt säkerten timme och bara njöt av den lilla sol som var framme och av omgivningen med blommor och mys!!!
Det ska vara Hudik vettu!!! Hahaha!!!!!





















Så nu är vi hemkommen från stan allihopa och ska börja grilla snart.
Barnen har varit på dagis och Jonas har jobbat och jag har varit på arbetsförmedlingen och skrivit under papper. Nu är anställningen som i en lite handske, längtar tills jag börjar på riktigt.

Tänk att veta att man är trygg i allafall ett år framåt. Kommer att fira med en tårta när det väl är dags...........för alla medlemmar på jobbet såklart.

Cerine ska på fotboll snart och maten kommer nog inte hinnas äta innan så jag måste nog gå å göra nåt snabbt till henne innan hon åker.
Nathalie är på lite surhumör idag men hoppas det går över med lite mat i magen.

Vet inte hur det blir med min semester nu eftersom jag börjar jobba men ska försöka se till att få några veckor med barnen i juli ändå. Ja vi får se hur det löser sig. Kommer vara hemma nästa vecka och vecka därpå iallafall för då har barnen fotbolls skola hela dagarna.

Filippa vaknar varje natt i tid å otid så snart orkar jag inte mera. Inte för att jag är vaken speciellt mkt med henne men man blir ju ändå störd i sömnen när man hela tiden hör henne och dessutom vaknar med jämna mellanrum. Ja vi får se om det går över snart men jag tror hon har kommit på att det är rätt bekvämt att sova med mamma och pappa. Ska börja gå tillbaks med henne till sängen varje natt så hon inser att det inte är ngn ide att komma.
Hon kan ju vara mörkrädd oxå men det är inte speciellt mörkt i hennes rum på natten ju. Kanske slutar med att vi tar in hennes säng till oss så hon får sova inne med oss hela tiden. ........Men det är absolut sista utvägen kan jag säga.


Nä nu ska jag kolla hur det går med grillningen för mitt hjärta



Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar