Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 14 juni 2009

Migrän

Nåja vad har jag haft för mig idag då???
Jo jag har legat exakt hela dagen i migrän. Inge kul kan jag tala om men nu är det bättre............näsan bra. peppar peppar!!!!
Har legat och inte gjort ett skit. Allt har varit jobbigt. Barnens skrik har varit outhärdligt, ljuset har varit jobbigt, allt har varit jobbigt idag. Så glad att jag har J som har varit så duktigt och tagit hand om allt medans jag har bara legat och gnällt.
Så tacksam vännen min!!!

Nu har jag dock lagt barnen och ringt och fixat till lite saker som hade blivit tok. Allt är som det ska igen.

Imorgon ska jag antagligen vara hemma och ta det lungt. Vet inte om jag vågar jobba, är så rädd att det ska bli nåt med lillisen då. Ja får se hur jag mår imorgon. Tråkigt att vara hemma oxå.

Nä nu ska jag kolla det är nå bra på tv:n.


Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar