Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 5 juni 2009

Talang

Ja nu har vi kollat på Talang och tycker faktiskt att rätt personer gick vidare. Ja menar............sjunga ......ja okej det var jätte bra men sök till Idol då!!! Dom som gick vidare hade lite annorlunda talanger och var bra på sina saker. Bra gjort svenska folket och Juryn.

Barnen har precis lagt sig framför en film och jag sitter här i vanlig ordning. Ska snart ta en dusch tänkte ja.
Imorgon kommer min kära far hit, han skulle cykla så han kommer tidigt. Usch va jobbigt det lät att cykla från Ilsbo men när man väl har börjat så går det bra. Jag cyklade från Näsviken till Hudik för nån vecka sen och tyckte inte det var nå jobbigt men det blåste som bara den så jag cyklar gärna om det inte blåser för det var inge trevligt.

Imorgon har vi en massa saker vi ska göra. Vet inte hur vi ska hinna med allt.
På söndag ska Cerine på kalas hos felicia. Jag ska städa och sen äre fotboll som gäller.

Nu ska jag gå och ta ig en varm varm dusch.....


Love.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar