Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 9 juni 2009

Ja då var man hemma på trygg mark igen............hehe inte för att jag varit på otrygg idag men men alltid skönt att vara hemma efter att ha jobbat.
Ja som sagt så har jag hobbat idag. Gick ner en sväng på stan och sen hämtade jag J. Vi åkte hem och hämtade barnen. Åt middag och sen var det dags fö Cerine att bege sig på fotboll som vanligt på tisdagar. När vi precis var på väg så kommer Liselotte och Jossan. Dom stannade och fikade en stund och jag berättade att grannen precis har flyttat så nu var dom väldigt intreserade av att ta en lägenheten. Det blir bra det!!!!

Nu ligger Filippa men dom stora ligger och blaskar i badet, ska ta upp dom nu tänkte jag å ge dom lite kvällsfika innan det är dags för att sussa.
Cerine har utflykt och avslutning med Bamsarna i morgon å då skulle dom ha baddräkt med sig, har fröknarna verkligen kollat vädret s dom har sett att det ska bli molningt och ev regn. Ja ja vi får väl se hur det blir. Fika ska dom ha med sig iallafall. Filippa ska äta glass på dagis för hennes fröken slutar och flyttar ner till Sthlm i sommar. Så synd för hon var verkligen en bra fröken!!!!

NU ska jag ta upp badisarna innan dom blir russin!!!


Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar