Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 16 juni 2009

Forsblödning

Guuud vad jag vill bort......................långt bort. Typ utomlands!!! Turkiet igen skulle inte sitta helt fel. Thialand har även funderats över men icke inte nu iallafall. Kommer åka dit nångång för att bo hos Bengt som har hus där. Skulle vara fint men nu vill jag bara åka en bit...............öh ja men inte så långt som till thailand. Vi funderar ju på Bacelona eller Rom, lutar åt Rom först. Ja vi får se. Kommer iallafall åka själva en gång så får vi se sen.


Jag blöder lite fortfarande och jag tror att det är kört faktiskt. Vill bara att det ska gå snabbt för jag pallar inte nå utdraget skit just nu. Måste även komma iform igen innan The Wedding juh. Har gått upp 7kg av ren lathet och en massa godis och chips. Känner mig lite små äcklad av mig själv. Ja sen så vill man ju inte blöda HELA sommaren utan det vore ju kul med nån vecka utan forsblödning. Kanske bada med barnen åså. Men naturligtvis så hoppas jag ju att jag har fel men det återstår att se. Kan inte gör så mkt. Ska jobba i morgon iallafall.

Nu ska jag natta mina stora töser för den lilla ligger pappa redan och läser för.



Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar