Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 13 juni 2009

Missfall nr 4

Lördag betyder att man ska mysa med famlijen och bara ha det bra!!! Jag hade stora planer för att göra det oxå.
Vaknade och var på ett rätt bra humör fast tröttheten inte släppt ännu. Vi åt frukost och plockade reda på efter Filippa som även inatt varit vaken när vi sov. Vette tusan varför hon inte kan sova men funderar på att kanske ta in hennes säng till mitt sovrum. Ja får se hur vi gör!!!

Bakade lite rulltårtor och lite toscakaka. Kände att det var nå fel redan igår då det kom ut nåt som såg ut som en flytning med konstig färg. Idag när jag stod och bakade så kände jag att det kom nåt, gick på toa å kolla och det var blod. Ja nu kanske ni tänker att det behöver inte betyda ngt men tro mig jag vet att det gör det....................har varit med om exakt samma sak fyra ggr nu. Jag gråter och befinner mig mellan hopp å förtvivlan typ hela tiden. Jag orkar verkligen inte med ett till missfall. Konstiga tankar snurrar i huve´. Men det löser sig nog.
Nu kan dom (läkarna) ju äntligen göra en undersökning om varför det blir såhär hela tiden. Nu har jag ju fått 3 missfall på rad som dom kräver att man ska ha innan dom gör ngt.
Ja så är det!!!!!
Vill göra ett ultraljud. För att se om det kanske kan vara ngt annat som blöder............man slutar aldrig att hoppas och hoppet är det sista som lämnar en.
Ett ultraljud gjorde jag även sist jag fick missfall. Hade blött lite och jag vart orolig som fan................eftersom jag kände på mig att det var nå konstigt........kände mig tom på nåt sätt. Gjorde ultraljud och dumfan till gynekolog sa " det ser bra ut det ör nog bara en liten blödning, här ser man att hjärtat slår och allt ser bra ut" . En dag senare kom bebisen/embryot/fostret ut. Det var rätt tungt men kändes ändå bra tt jag hae fått sett det på nå sätt.


Ja jag vet inte vad jag ska göra!!!!!
Tom och ont i både hjärta och kropp.
Låter som om ngn väldigt nära mig har gått bort men det är det ju faktiskt och det kändes verklien bra den här gången. Vi kollade på barnvagn (kan ju tyckas som dumt nu i efterhand men det köndes ju så bra). Fjärde missfallet på mindre än fyra år nu.
Även att läkaren sa att man kan faktiskt få två missfall på rad utan att det betyder ngt. Men nu är det tredje på rad. VAD FAN ÄR FELET????

Nä nu ska jag göra ngt vettigt.....................ringa läkaren tror ja jag ska göra!!!!
Vill bara dom ska göra ngt. Vet ju att dom inte kan göra ngt men vill ändå att dom ska komma på att "Aha det är nog det här som är fel " åså fixar dom det.



Love......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar