Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 12 juni 2009

Zombie

Go kväll.

Så hur har dagen varit här i byn då???
Jo började med att jag klev upp vid sex och gjorde i ordning Nathalie och Cerine som skulle på Dagis / Skola. Filippa det lilla busfröet däremot skulle inte på dagis i dag för hon har varit vaken sen 02.10 inatt och tyckte att mamma skulle vara vaken med henne...................daaaaaaa!!!
Ja så jag har varit vaken och slumrat till och sen vaknat och sen slumrat typ HELA natten. Hade precis somnat när hon kom in till oss och med världens mjukaste, sköraste röst sa "Mamma soja" Vilket betyder " Mamma sover du????
Vi roade oss (förutom att ha fullt skå att hålla ögonen öppna) med att ta på - ta av- ta på- ta av blöjan hela tiden tills jag blev lite allvarlig i rösten och sa till henne att mamma orkar inte nu!!! Då satte hon igång med att riva sönder sin pappas Allt om Historia tidningar. Rolig tjej det där....Hihi!!!! Ja så höll det på typ hela tiden från då hon vaknade tills jag insåg att det inte var ngn ide att försöka sova nå mera.

Ja iallafall så lämnade jag å Filippa syrrorna dit dom skulle. Sen gick vi hem å Fillan åt välling och sen la vi oss i hennes säng å sov......................Åh gud så skönt det var!!!!! Vaknade 1½ timme senare och smög försikigt ut därifrån för att få nåt gjort men råkade gå förbi sängen och somnade om igen i en timme till för då vaknade lillfisen och kom å la sig brevid mig. Så låg vi å gosade i en halv timme innan vi klev upp å fikade.
Hon kikade lite på tv:n och jag dammsög vilket verkligen var behövligt!!!!

Åkte in till stan och handlade lite inför helgen.
Mötte upp J och vi åkte till Näsviken.
Åt mat.
Fick besök av Liselotte och Jossan.
Kollade Talang 2009.
Å nu ligger barnen å sover (iallafall Filippa, dom stora tjejerna liger nere och kollar på film).
J sitter och försöker få ordning på nåt han ska skriva ut och jag sitter här på sängen med datorn i knäet.


Imorgon ska det bli dåligt väder så vet inte vad vi ska hitta på men nåt blire väl. Tänkte klippa gräset men får se om det blir uppehåll eller inte.
Annars blir det godis och kanske lite bak å sen kanske lite film. Mys med andra ord.


Nä nu ska jag kolla runt lite och sen ta en dusch. Sova borde jag oxå göra snart. Är skit trött fortfarande men det kan ju ha me att göra att jag har VÄLDIGT dåligt blodvärde och att jag slutade med järntabletterna för en vecka sedan ( fick lite problem med magen av dom). Sen så kan graviditeten och att jag varit vaken typ hela natten också spela roll.




Love.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar