Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 9 juni 2009

Gravid & Snart Gift

Som ni ser så ska jag bli mamma igen!!! Är bara i 8 veckan än så länge så det dröjer ett tag till innan ni får se underverket. Det blir mitt fjärde barn och även det sista. Sen är det verkligen bra för min del, känner att då har jag gjort mitt. Gjort det jag ska göra!!!!
Ska bli så spännanade, lika spännande varje gång. Man väntar å väntar och till slut när man precis har gett upp hoppet om att det överhuve´taget ska komma ut ngn liten söt bebis så trycker det där nere och ut kommer en ny människa. Ja det där lät ju enkelt men så enkelt är det inte. Det gör jävligt ont och man lovar sig själv att aldrig göra om det mera och man svär över "den stackars pappan som står och inte vet vad han ska göra" att "Nu jävlar får du se till att aldrig mera pricka sååååå rätt"!!!!
ÄNDÅ gör man om det!!!!! Ja det är helt klart värt all smärta och allt vad man går igenom just då!!!
Finns inget bättre än att få höra ett litet yppigt barnskrik när man legat och tryckt å stånkat å svurit och rivit sin man i en utdragen förlossning.

Ja det är ungefär vad jag just nu går och längtar till..........lite av en självplågare är vi alla flerbarnsmammor. We like it!!!!

Lite orolig över hur det ska gå med tanke på att jag har varit gravid 8 gånger men har inte 8 barn utan tre. Ja jag har fått en rad missfall. Orkar fan inte med en till så nu hoppas jag verkligen att det går vägen den här gången. Missfallen beror nog mkt på att jag varit så otroligt stressad och haft en rad infektioner som kan har varit orsak. Åh vet ni en sak??
Jag tog upp det med gyn att jag ville göra en utredning om varför jag har drabbats av så många missfall, man vill ju veta vad det beror på säker så man kan göra nåt åt det!!! Först så svarade han "Men du har ju redan tre barn" MEN VAFAN BETYDER DET ATT MAN INTE HAR RÄTT ATT FÅ FLER ENGLIGT GYN DÅ ELLER???? Ja visst jag har tre barn men tänk om jag kanske vill ha tio barn då!!!! Är väl för fan varje människas rätt att få redan på en sån orsak tycker man! Sen så sa han " Men vi kan inte påbörja en utredning om du inte fått tre missfall irad och du har ju fått en dotter emellan så du måste få ett till missfall först" !!! Ja jag fattar inte riktigt det där men men så är gyn i Hudik!!!!




Även att jag längtar så otroligt mkt tills den 8 agusti. Ja gissa vad som händer då??!!! Lovar att det kommer att komma bilder efter den dagen. Så underbart ska det bli och all lycka är total.


Nä nu ska jag kika vidare.............



Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar