Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 10 juli 2009

God morgon!!!!

Vi fick en ordentlig sovmorgon idag, barnen ringde från mormor vid halv elva och då sov vi!!!
Filippa hon låg och gosade med oss hela natten men imorse klev hon upp å satt i sängen å lekte.

Nu har barnen kommit hem iallafall och allt är frid och fröjd. Saknade dom igår så jag var nära på att gråta. Måste väl ändå vara graviditetshormoner för jag har väl klarat att vara utan dom EN natt tidigare men knappt så jag klarade det igår.

Idag ska vi väl in å handlalite mat antar jag. Sen hem å mysa lite och kanske äta gotta och kolla film med barnen. Filippa fdör den delen sitter typ exakt hela dagarna framför Pippi. Att hon inte ledsnar för det har alla vi andra gjort för länge länge sedan.

Nä nu ska jag åta frukost.



Love..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar