Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 juli 2009

godmorgon

Skriver från sängen igen. Himla trött på att ligga nu måste jag säga. Funderar på om jag vågar mig ut idag och inhandla lite. Ja menar att om det nu kommer att bli ett missfall så blir det det oavsett om jag ligger eller om jag är uppe på benen. Är det nå fel på bebisen så är det ju de oavsett om jag står eller ligger ner..............eller vad tror ni???
Hmm...........klurigt det här!!!

Ska boka tåget hem från sthlm iallafall så man har det gjort. Lite jobbigt att ta sig från slussen till centralen klockan halv sex på morgonen bara. När man kommer att ha tre trötta barn med sig och en himla massa packning. Ja får se hur vi gör, kanske tar taxi eller kanske Lena hämtar oss. Får se hur det blir.

Nu ska jag snart kliva upp och äta frukost med min kära familj.



Love................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar