Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 3 juli 2009

Nu är jag uppe med uppen igen, vaken sen drygt en timme. Ja så är det när ens lilla lilla lillfia inte vill sova utan vaknar vid fyra och då redan har varit vaken en stund och rivit till.
Somnade dock om, Jag alltså inte hon. Vaknade strax före fem av att Jonas ä rlite småsur på fillan för hon har tagit hans plånbok och nu hittar han den inte. Hittade den inte i tid heller så han vart en timme sen. Den låg ute på gården, hon har lyckats kasta ut den genom förnstret. Busiga unge!!!!

Nu sitter hon i vardagsrummen iallfall och kollar på film medans jag ligger i sängen och skriver.

Idag är det fredag och inte vilken fredag som helst. Jonas sista jobbardag innan semestern. Nice.
Ska även träffas för lunch idag. Hela familjen ska luncha idag, händer inte så ofta men men idag ska det ske.

Även att vi måste handla hem lite mat. Är så tråkigt med mat i den här värmen juh. Orkar inte äta och matlusten lyser med sin frånvaro.

Imorgon blire kanske stranden om det blir fint väder men enligt värderprognosen så blir det regn. Ja vi får väl se. Vid regn ska vi tömma poolen..................kul att tömma en pool som rymmer HUR mkt vatten som helst och väger 6ton. Näe inte direkt men vi måste bygga upp den lite igen.

Även att vi kanske åker ut till havet till stugan nånting men det kanske blir nästa helg.

Tisdag har vi inskrivning på mödravården. Ska bli kul. Är ju ruttinerad vid det här laget men det är ju alltid lika kul och ingen gång är densamma när det gäller att föda barn.


Gud vad jag älskar min älskade Jonas, Tack gode gud för att jag har honom. Han är helt underbar!!!!
Tänk att jag var så säker på att det en dag skulle bli han å jag. Redan 1½ år innan vi blev ett par viste jag det. Gällde bara att vänta tills han lekt färdigt, jag jag med för den delen. Åh nu ska vi tillochmed gifta oss. Ingen är gladare än jag.

Även att vi kikar på hus för fulla muggar men det är ju så himla svårt att hitta det man vill ha. Är bra att vänta och se när det dycker upp nåt intressant här i Näsviken eller i närheten. Vill inte att barnen ska byta skola igen.


Nä nu ska jag sluta svamla och kliva upp och göra oss färdiga för en ny varm och skön dag.






Love....................................

1 kommentar:

  1. Våran Philip vaknar oxå tidigt nu på dagarna. Man blir lite trött av det, för lite sovmorgon skulle man vilja ha. Hoppas nu att ni får en trevlighelg. Skönt att få semester snart. *vink*

    SvaraRadera