Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 1 juli 2009

pool

Så vad har vi gjort idag då????
Jo först var vi hemma å bara myste ute vid poolen.
Eftersom Fillan inte har haft ngn pool i år och hon har vägrat att bada iden stora så var vi in till stan och köpte en liten lite till henne idag. När vi kommer hem så fyller vi poolen och hon hoppar i men då helt plötsligt så vill hon ner i den stora poolen med pappa och syrrorna. .............fick verkligen dra henne upp ur poolen när alla skulle upp.
Barn är härliga ibland!!!!!

Nu har barnen lagt sig för att kolla film och jag å Jonas sitter vid en varsinn dator. Ska nog duscha snart........................svettigt som fan både inne å ute.


Imorgon ska vi njuta av värmen och solen som vi hoppas vi får ä ven då. Måste sen in på stan som vanligt för att lämna in lite papper som jag egentligen skulle ha gjort idag men som jag inte hann.


Nä nu ska jag gå å kramas med min älskade.



LOve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar