Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 18 juli 2009

Önskelistan

Nyvaken!!!

Ja nu har vi precis klivit upp och ska käka frulle snart. Filippa sitter redan klistrad framför Pippi och Cerine har legat och myst med oss.

Cerine å jag har skrivit hennes önskelista och det blev inte lite det inte.

  • En ny cykel
  • En ny tv med inbyggd dvd (hennes gick ju sönder när hon haft den i 3 månader.
  • Skolväska
  • Kläder
  • Stella från Winx club
  • My little Pet Shop gossedjur
  • Nytt tält
  • Fotbllsmål
  • Påslakan med Winx club

Ja det är vad min lillfia önskar sig på sin 6års dag. Jag tror jag hon kommer att få en tv och lite av det andra hon önskade sig av oss. Ja det är bra när dom vet vad dom vill ha, blir så lätt att köpa då!!!

Pratade med Nettan igår och vi pratade lite om att dom kanske skulle komma upp på marknaden ändå och bo hoss oss under några dagar. Skulle vara kannonkul juh. Viska ju ner till dom om några veckor och besöka graven i samma veva och sen kanske det blir grönan eller kanske en kryssning.

Nu ska vi äta så jag blir återställd.

Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar