Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 29 juli 2009

Överraskning och Stora staden Hudiksvall

Ja nu är vi hemma efter en dag på stan. Nathalie och Cerine var hos mormor och Filippa var med oss. Hon hade ingen lust alls att gå på stan idag kan jag ju säga. Hon skrek å skrek å skrek..............SÅ kan det vara ibland med barn!!!

Iallafall så var vi in och kollade en extra gång på blommorna till bröllopet. Sen var vi å köpte lite papper och pennor och kritor som barnen ska ha å måla med om dom får tråkigt bland alla halvfulla och nyktra människor. Sen var vi in på pappershuset och köpte en ny häftapparat som man kan vinkla så man kan häfta vilka papper och storlekar man vill. Åt lite lunch på pastavagnen och sen åkte vi upp på Jonas jobb och snackade med Pär lite och skrev ut lite papper.
Även att jag hämtade mitt löshår som jag så länge tjatat om att jag ska hämta.............idag vart det gjort.

På Jonas jobb så fick jag en överraskning som en kille kom med.

Nämligen denna till min laptop......................hur gulligt var inte det då????
Kan vara romantisk om han vill min karl.



Här kommer ett kort på Min kära arbetskamrat Carina och hennes son Jocke.


Min vackra Nathalie


Min underbart söta Cerine



Nathalie igen.


Filippa när hon bara var några veckor gammal.....................gud vad tiden går fort!!!!



Lilla fillan som är en kopia av pappa men även är väldans likt mamma i vissa moves!!!



Cerine min trollunge som inte var med än 4 år på det här kortet.





Nu har dom stora barnen kommit hem och har även begett sig iväg till affären i spöregn.
Ätit mat har vi gjort och diskat med.
Filippa å pappa kollar Pippi i soffan å myser.
Nu ska jag göra dom sällskap................
Love.................








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar