Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 juli 2009

Birsta City

Ja nu har vi kommit hem från Sundsvall.
Började med att köpa cykel till Cerine. Sen in på Barnenshus för att kika efter lite mera presenter, Köpte en My little petshop gossedjur. Sen var jag in på Siba för att kolla efter en MP3 men httade ingen som jag tycker passade. Får beställa på nätet istället. Över vägen och in på Birsta City. Gick in i varje affär tror jag men jag köpte inte så mkt. Var värsta rean på Cubus. Köpte en tröja till Cerine på Hennes men inget till mig själv. Sen köpte jag varsinn necisär (eller hur det nu stavas) till barnen med saker i. Höll på svälta ihjäl efter några timmar i affärer, nathalie var oxå hungrig och vi åkte ju utan att äta frukost. Käkade inne på IKEA resturangen............jag åt det vanliga Kotlettrad med bea och strips och Nathalie åt köttbullar å potatis med lingonsylt. Var lika gott som vanligt där.
Sen tog vi en repa igenom IKEA och det var nog den billigaste IKEA turen för min del. Tror jag handlade för 120kr där inne. Lite saker till the wedding bara.
Sist men inte minst så var vi in på Willys och där handlade jag en massa mat som vi ska ha till Bröllopet. Gud vilket tjat om bröllopet..............men jag längtar ju så!!!!!

Är bara lite små saker kvar att köpa och det tänke jag handla till veckan.

Imorgon ska vi in till stan för J ska klippas och jag måste inhandla lite ingresdiensser till tårtor och lite glass tills Cerines kalas på lördag. Våra presenter får hon inte förrän på Onsdag då hon fyller.

När vi kom hem så hade baby gjort mat, stekt ris med kyckling och annanas, lök och paprika. Väldans gott men jag hade inte så mkt matlust så jag petade mest.
Sen har vi inte gjort så mkt mera. Jag har legat en stund och barnen har vari hos en kompis och lekt.
Nu ligger jonas inne hos Fillan för att försöka få henne att sova................går nog inte så himla bra för jag hör henne. Ändå är hon skit trött och har varit vaken inatt som vanligt och inte sovit ngn midda´.
Själv ska jag göra lite kvällsfika till stortjejerna och sätta på en film till dom. Måste börja vänja dom att komma i säng tidigt nu för till veckan börjar dom på fritids igen och då är det slut på sommarlovet för den här gången. Ja dom ska ju vara lediga en vecka nästan i slutet av agusti då vi ska ner till graven och träffa deras kusin och shoppa lite.

Nä nu ska jag göra fika för dom somnar inte förrän vid elva ändå när dom kollar på film.


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar