Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 25 juli 2009

Lördag

SÅ då var denna lördag kväll snart slut. Gud va tiden rinner iväg fort. Vet ju inte hur man ska hinna med allt innan hösten och vintern börjar komma...........haha Nu låter jag som Jonas som förövrigt får sin höst depprision i juli.

Idag har vi inte gjort ett skit. Har inte varit utanför dörren. Har varit hemma och tagit det lungt. Cerine har varit hos Klara och Nathalie har haft sin kompis Zimone här som även ska sova över.
Har mest lagat mat och ätit tycer jag men även hunnit med att fixa med lite inför bröllopet som äger rum om 2VECKOR BARA!!!!
Ja nervösare än mig kan man inte vara. Usch å fy vad jag kommer att vara nervös den dagen. Kommer väl inte kunna stå på benen i kyrkan.

Gjorde chokladbollar till barnen nu ikväll då vi inte hunnit med eller orkat gå på affären och inhandlat godis. Ja det får gå det med.............chokladbollar är ju väldans gott det med!!!!

Imorgon ska vi städa lite antar jag och sen inte göra så mkt mer som vi har planerat. Grilla hade vi tänkt att göra om vädret tillåter.

Nä nu ska jag ropa in barnen så dom får lite fika i magarna.



Love................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar