Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 juli 2009

Himla Unge

Nu har vi vaknat. Har tagit ledigt idag, fillan var vaken hela natten inatt och Jonas gick inte att väcka. Hon hade kissat i sängen och i soffan och hällt ut all vällingpulver i köket när jag väl somnade på morgonkvisten. Ikväll ska jag tvinga henne att vara vaken till tio minst.

Ska åka in till stan senare med Linda. Måste upp och lämna in papper igen från skattekontoret till lönekontoret. Ja jävla tjaffs!!!

Ska även handla hem lite mat så vi har massa gott i helgen.

Usch nu äre bara 16 dagar tills vi står i kyrkan. Nervös som fan är jag och inte blir det bättre ju närmare vi kommer heller antar jag.


Nu ska jag kramas med mina änglar och med min blivande make.


LOve.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar