Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 18 juli 2009

Glass å Milkshake

Ja nu är jag hemma igen. Var in till stan med Linda och skulle ta en glass på skutan, sa till Jonas att jag skulle vara borta en timme men det vart tre innan vi var hemma igen.
Åkte in på Mc donalds på vägen hem och köpte en shake......så gott!!!
Crusing i stan och vi var ju bara tvungen att åka å kolla på folk.......................snacka om att inget händer här i Byn så vi måste kolla på alla när vi är i stan.
Ja kul hade vi i allafall.


Min käre man har varit så duktig och städat ute på gården, tvättat, städat sin skrubb och taigt hand om barnen när jag har varit borta. Så underbar min älskade är.

Nu ska jag kolla om det är ngt på tv:n eller om vi ska hitta på nåt han å jag.



Love.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar