Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 8 juli 2009

Gud hur man blir när man har semester............vet ju knappt vad det är för dag eller ännu mindre vad det är för datum.
Såg att det är exakt en månad innan vårt bröllop idag. Gud vad jag längtar. Har ju gått upp fläskigt mkt i vikt och fått världens kula så jag var osäker på om jag skulle komma i klänningen men än så länge så gör jag det. Läste nånstans att man kan få större mage och att magen blir större fortare om man har fått barn tidigare. Sammanlagt har jag ju haft åtta graviditeter så man kan ju säga att min kropp har gjort sitt efter den här bebisen. Inga mera barn för min del inte.

Jonas är ute med Nathalie cerine Filippa och klara (cerines kompis) och kör radiostyrd bil på gården. Själv är jag lite för datakär för att gå ut när det inte ens är varmt ute.
Näe måste måste bara komma ut och göra något snart känner jag. Tänkte jag skulle börja jobba om 1½ vecka så jag får röra lite på mig och så jag kommer in i rutinerna igen.

Även att jag igår bokade hotell för mig å Jonas tills vi ska på tittut. Åker utan barn den helgen så det ser jag faktiskt fram emot. Vet nite hur länge sen eller om jag ens varit i sthlm utan barn sen dom föddes. I agusti när vi ska ner så ska dom med. Då ska vi ju på graven å träffa Nettan, Anders och nimili.

Även att det kan bli en å annan shoppingtur därnere. Längtar.
Nu lägger vi undan allt till bröllopet så man har inte så mkt pengar att röra sig med men men det är det helt klart värt. Snart så står vi där i kyrkan.................åh va nervös jag blir så fort jag tänker på det.

Iallafall så har jag hittat en vagn som jag tycker är skit snygg men som kanske inte är så lämplig eftersom den är vit i botten och jonas vill inte ha den till en kille heller så vi får väl se om det blir den eller en anna vi sett.

Här kommer en länk till den vita som jag är lite små kär i.
http://www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_26&products_id=964


Den 19 agusti ska vi på ultraljud och det ska bli så spännande. Även att barnmorska sa att det står i brochyren att dom inte berättar könet men att dom har ändrat sig uppe på gyn och om dom ser så berättar dom det. Kannon för när man har fått tre barn då är man ganska klar med att inte veta. Nu gäller det mest att kunna planera lite. Överraskningar är inget för oss. Jag tror det blir en tjej så klart men det får gärna bli en pojk oxå. Det spelar inte alls någon roll vad det är för kön utan det är ju faktiskt huvudsaken att man får ett friskt barn och att allt är som det ska och att förlossningen går bra.
Börjar redan bli lite nojjig, nu har jag fått tre barn och allt har gått jättebra under förlossningarna så nångång måste väl turen vända...................hoppas verklien inte men rent logiskt så borde det fungera så............eller har jag fel???

Är även lite orolig över att allt inte ska vara som det ska med den lille eftesom jag har haft så många missfall eller spontana aborter som dom så fint säger att det heter. Och dessutom har jag ju blött och lite sådär så jag frågade om jag fick göra ett fostervattensprov men det fick jag inte. Då måste man vara över 35 eller ha någon sjukdom i släkten.
Så det är väl bara att hoppas på att allt är okej ändå då!!!

Idag ska vi inte göra så mkt, vi njuter mest av att ha hela familjen samlad hemma. Så underbart.
Synd på vädret bara, det får ju gärna bli lite varmare så man kan vara ute och bada med barnen och kanske hitta på något med dom.

Nä nu ska jag fixa lite lunch till dom små liven.



På återseende.


Love........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar