Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 9 juli 2009

Nu sitter jag här igen och inte gör nåt vettigt. Ska leta strupor till barnen tills bröllopet. Åh gud vad jag längtar. Har planerat och hört en massa saker idag. Personal är inhyrd och allt är planerat in i minsta detalj. Kommer att bli så spännande. Längtar sååååååå otroligt jävla mkt.
Har bara någon liten sak kvar att göra men det ordnar sig alltid.
Ringde PEM igår och frågade om han ville fotografera lite och det ville han. Kommer att bli så bra.
Även att jag ringde och hade lite frågor till chateringen men det ordnade sig oxå. Åh vad jag är glad. Kommer vara en av 5 bästa dagar i mitt liv. Mina barns födelse kommer naturligtvis på en given första plats men sen kommer bröllopet.
Jonas ringde och bokade en massa sprit, öl, vin och whiskey och nån likör i dag på bolaget. Nice nice................. lite synd att man inte kan ta ett glas själv. Aldrig att jag ens riskerar och dricker ens ett enda glas. Kommer bli helt alkohol fritt för mig. Även att jag har fått Jonas att lova att inte dricka FÖR mkt heller. Har ju hört ruggiga historier om när maken blivit FÖR och då menar jag verkligen FÖR full och gjort bort sig helt. Just det förhållandet höll dock bara i två år efter gitemålet oxå.
Buketterna är redan bestämmda och kommer att gå i samma färg som allt annat.
Ja ni ska bara veta hur mkt det är att planera och fixa med.
Transporten är klar och vi kommer att åka i en ford mustang cab..........hoppas på bra väder!!!
Börjar se ett slut på allt nu. Har tagit hur mkt tid som helst att få till allt.

Nathalie och Cerine har åkt till mormor och skulle tydligen sova där inatt. Mamma har dock inte pratat med mig sen i måndas då vi blev lite ovänner. Lite less på att hon tror hon kan bestämma över mina barn och mitt liv. Dessutom är hon expert på att vräka ur sig dumma saker när hon är arg. Ibland kan man ju undra hur fan det är ställt där uppe med henne alltså!!! Så just nu tycker jag hon är en riktig ragata. Men men det går väl över förr eller senare. Brukar göra det!!!

Min magen bara växer å växer så jag var tvungen att prova klänningen igår och tack å lov så kunde jag fortfarande ha den men det är lite oroande att det är en månad kvar nästan. Kommer nog att ta av mig klänningen så fort vi har ätit när själva "festandet" eller vad man ska säga börjar. Har en skit fin i reserv men den är lite kort för att ha på sig i kyrkan så jag får nog allt pina i mig brudklänningen vare sig jag kan eller inte.

Nä nu ska jag gå å vara lite social och kramas med min filippa.









Love

1 kommentar:

  1. Hejsan! Om du vill tjäna lite extra pengar så kan du gå in på denna sidan -> http://www.woopa.se/?ref=alskvard <- , man klickar bara, och förlorar ingenting på de förutom fattigdom

    SvaraRadera