Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 14 juli 2009

Såja nu har prästen varit här ett par timmar och pratat å donat. Nervös..........JA!!!!
Ska dock dit och öva lite innan så det känns bra!!!
Har skrivit ut en massa till "the Wedding" nu ikväll och gud vad man börjar känna att det närmar sig.
Även att Jens ska delta i vigselakten känns j kul. Hans första kommentar var " man kan inte dricka innan kyrkan va??" Så typiskt Jens!!!

När vi väl var klara med prästen så hade klockan hunnit bli halv sex så då var det dags att styra upp maten. Blev grillade hamburgare och korv med strips idag.
Jag åt dock bara lite strips, har inte så stor matlust och dessutom mår jag illa titt som tätt. Men men det går över det med som allt annat!!!

Barnen sover och Jonas sitter framför sin dator och spelar. Social man jag har hehe.

Imorgon ville pappa att vi skulle komma dit om det är fint väder så vi kan hitta på nåt. Hoppas på bra väder då bara. Blir väl nån strand eller nåt annat skoj.

Längtar till fredag då jag ska på ultraljud (ett extra som dom ville jag skulle gå på mest för att lugna mig tror jag men öxå för att kolla så allt är okej efter alla mina missfall) Ska försöka få dom att se vad det är för kön................vore kul att veta redan nu ju! Kan man handla och fixa lite redan nu om man vill. Framför allt namnen som vi har så himla svårt för.

Nä nu ska jag gå å få min käresta att slita sig från datorn så vi kan hitta på nåt



Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar