Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 29 juli 2009

Godmorgon alla morgonpigga läsare!!!

Ligger fortfarande i sängen och myser. Nathalie ligger brevid och myser hon med, Cerine sover fortfarande men filippa kollar på Emil och har varit vaken sen 5 ungefär.

Idag är det 10 dagar innan jag blir fru Berglund. Våran bebis är 103 dagar idag och det är 3 dagar innan Cerine har kalas men 7dagar innan hon fyller år. Om 3 dagar har jag å älsklingen varit together i 4 år. Jonas tycker att det är lång tid eftersom hans längsta förhållande varade i 2 år ungefär medans jag haft flera på 2 år och ett på 7år. Några har betytt mer och andra mindre. Finns egentligen bara två stycken som jag har haft riktiga känslor för och den ena är död och den andre har jag faktiskt viss kontakt med och hoppas jag alltid kommer att ha det. Den människan har gjort så mkt som har påverkat mig och hur jag har blivit. Han formade mig till den jag är idag skulle jag vilja säga.

Konstigt vad tiden går fort. Även att det snart är 2 år sedan Anders gick bort. Kan fortfarande inte förstå och acceptera men men jag har lärt mig att leva med det.
Även att jag kommer ihåg som igår när jag å Jonas träffades för första gången. Var inne på Ziabata men på den tiden så låg Hoppes där. Var där med Peter och Anders, vi skulle vänta på Jonas som precis skulle komma.
Det första jag tänkte om honom var att han var en snoorunge som inte hade vart med om ett skit.
Sen en vecka senare så var han på fyllan och kom ner till mig (han å Peter bode ovanför mig) och vi kollade på film och snckade och efter det så kom han ner nästan varje kväll. Jag å Anders hade precis flyttat från varandra men Anders var svartsjuk som få och vi fick hänga för lakan för fönstren på kvällarna.
Det var 2004 det och vi blev ett par i agusti 2005. Ja så kan det vara. Han sa att han sökte efter den stora kärleken och en dag hade han tänkt " kärleken kanske inte är så långt borta som jag trott" åså blev vi ett par.
Sen den dagen har vi inte sovit utan varandra en endaste natt. Snakca om trygghet. Har inte blivit av riktigt att vi sovitutan varandra eller rättare sagt så har vi inte haft anledning att sova utan varandra.

Idag har vi planer att åka in till stan och uträtta en massa ärenden. Jag ska hämta håret, köpa läppstift och sen ska vi skria ut en massa saker och måste även på pappershuset en sväng.
Har fått ett broms/myggbett appråpå inget alls men iallafall så har jag fått ett bett på kinden så det ser ju ut som om jag har värsta finnen eller fått en smäll för kindbenet är uppsvällt och rött som bara den. Snyggt!!!!!

Nä nu ska vi äta frukost innan barnen drar till mormor och vi åker till stan.


Love...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar