Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 11 juli 2009

Havet och Kenza!!!!


Utsikten från stugans kök.............underbart!!!


Egens liten strand om man nu kan kalla det för strand.


Jonas mitt hjärta


Nathalie och Cerine var naturligtvis i innan vi andra hade kommit ur bilen nästan!
19grader var det i vattnet så jag väntar nog gärna tills det blir några grader varmare

Filippa ute på prommis.


Nu är filippa hungrig så hon har hämtat en tallrik.


Båtarna som vi gärna tar en tur i när tillfälle ges.


Duka fram maten så vi kan avnjuta den i solen.


Ja så har vi haft det idag. Helt underbart helt enkelt!!!!
Nu har vi kommit hem och hunnit med att käka så nu vill barnen kolla på Bee Movie och äta sitt lördagsgodis.
Själv ska jag hänga tvätt eller ta en två alvedon för min huvevärk är inte att leka med just nu!!!!


Även att Kenza har en tävlig som jag varit med i, vinnaren får ett par jätte snygga skor från skotrend.se. Skulle vara en perfekt Bröllopspresent tycker jag. Jag som verkligen älskar skor.
Ja vi får vänta och se!!!!



Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar