Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 3 juli 2009

Rubrik?????

Ja så vad har man gjort idag då???
Jo vi var hemma typ till halv elva, då åkte vi in till stan och uträttade lite ärenden innan vi träffade papps för lunch. Blev pizza ch kebebtallrik.
Sen begav vi oss på Ica för att handla. Åkte sen ner på stan igen och fyllde vår kolsyrepatron.
Sen hem å packade upp. Sen iväg till Forsa på banken.
Kom hem och plockade lite innan jag la mig på sängen i 5minuter för att genast inse att det inte går vila medans barnen är vakna.
Nu har även Jonas kommit hem och är ute på gården och tömmer poolen tror jag.
Cerine gick på affären för att köpa glass och Nathalie tror jag är på sitt rum.

Har inte den blekaste om vad vi ska ha till middag idag, Förslag??????

Nu har min älskling semester iallafall..............................yiiipiiie!!!!! Äntligen!!!!!!
Hade jag inte varit gravid hade vi firat så han får väl nöja sig med nån öl utan mig.


Nä nu ska jag vara med min älskade familj.




Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar