Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 juli 2009

Läsk

Nu har jag vågat mig ut ändå.
Var iväg en sväng först på Lidl för att köpa 20 2liters drickor. Sen åkte vi upp på Dollar och där kom vi inte ihåg vad det var vi skulle ha så då vart det bara en massa godis till barnen på bröllopet och lite skrivsaker till barnen.
Åkte sen på Coop Extra och köpte 4 backar läsk och lite mat. Även den läsken till bröllopet.
Nu är vi hemma iallafall och det var menningen att barnen skulle sova hos mormor men dom ångrade sig så dom är i badet.
Filippa är här med mig och river till som vanligt. Hon gör bara bus min lillabusunge.

Har inte blött nå mera sen i morse och ändå har jag varit uppe å gått och hållt på. Får se hur det går. Hoppas verkligen att det bara var nåt tillfälligt och att det inte var nå farligt.

Nä nu ska jag kika vidare efter en cykel till Cerine som hon önskar sig när hon fyller år. Har även beställt en bärbar dvd till henne och ska iväg och köpa en MP3 nån dag här som hon oxå vill ha. Hennes gick sönder för nån dag sedan. Sen får hon inte så mkt mera, lite småsaker som pennor, en skolväska och lite sånt.

Måste kolla efter cykeln nu innan jag glömmer bort det.



Love........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar