Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 juli 2009

Måttligt irreternade

Idag var jag in till stan med Linda raringen som ställer upp.
KOmmer in på försäkringskassan/skattemyndigheten/ arbetsförmedlingen och det är typ en före mig. Jag kommer efter bara 4 minuter typ fram till disken och blir då hänvisad till disken brevid för hon som satt där hade hand om skattemyndighetens äreenden. Det satt en kille där redan och höll på med nå jävla papper...................han sitter fortfarande kvar efter 40 minuter och dessutom sitter pojkjäve´n i mobilen och pratar hela tiden. Måttligt irreternade. Jag å min DAMP pallar inte sånt så jag skruvar och vänder å vrider mig och hon i disken ser väl det så hon ber killen sätta sig någonannanstans brevis och fylla i sina papper. Kommer ut efter typ 45 minuter och är jävligt trött och mår illa som en kossa för dom har ju inte direkt den bästa luften därinne. Snacka om störande människor det finns.

Åkte sen å handlade lite och sen hem.

Nu har mina älskade barn som åkte till mormor när jag åkte in till stan kommit hem. Ångrade sig och ville inte sova där. Hade stora godispåsar med sig hem så nu har dom att mummsa på i morgon när ja är på jobbet.

Helgen blir lugn och skönt ska det bli. Känns ifs som helg på veckorna också eftersom jag bara jobbar halvtid nu.

Nä nu ska jag gå å kika hur det går för mina tjejer som badar i poolen trots regnmoln och mygg.

Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar