Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 5 juli 2009

Idag är det söndag och helgen har gått så himla fort. Har inte hunnit med nånting.
Igår varvi hemma å myste. Nathalies polare Bellan kom vid halv elva på dagen och skulle sova över. Barnen lekte och vi fyllde poolen igen efter att ha flyttat den lite. Barnen badade en stund. Jag fick feber och låg i typ nån timme. Åh varje gång jag ligger i sängen å vilar (är frktansvärt trött nuför tiden så jag brukar tar en liten vila efter J kommit hem från jobbet varje dag) så kommer Liselotte. Igår så gick hon raka vägen till sovrummet och kollade efter mig..............hon tror att jag sover hela hela tiden juh. Min kära mamm var också med..........trevligt!!!!
Sen kom Lena, Linda, Julle å Carro å hämtade mig. Vi åkte in till stan och köpte lite lördagsgodis.
Vi åt, barnen ville inte ha något annat än nudlar och jag å Jonas åt bröd som vi stekt i stekpannan med ost, ägg och korv på...................inte så himla hälsosam mat men åhhhhh så gott.
Kollade sen på film med barnen å åt godis.

Ja det var väl typ allt som hände under dagen igår...............



Idag har vi inte gjort så mkt, vi sov till nio säkert. Idag ska vi städa om orken infinner sig. Ska tvätta lite och byta sängkläder oxå.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på men tanken är väl att vi ska göra nåt trevligt om det inte spöregnar.
Än så länge är det uppehåll men tror inte det varar så länge till..............trööök!!!!


Nä nu ska jag kramas med mina.....



Love.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar