Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 29 juli 2009

Kvällen

Så nu har jag sovit i en timme.........................är så nedrans trött hela tiden och det går inte över men mitt blodtryck var lågt å sen så har jag ju alltid haft dåligt blodvärde och det kan ju vara en bidragande orsak. Kanske börjar bli för gammal för barn???? Hmmmmmmm.........kan man vara det om man är under 30???? Kanske bara är mkt runt omkring oss just nu.


Idag var Filippas dagisfröken hit med lite info. Hon börjar ju en annan avdelning med nya barn och nya fröknar. Plus att hon sa att Cerine som egentligen skulle gå på dagis en vecka till innan hon börjar förskolan och fritids fick börja nästa vecka på fritids, tror du Cerine blev glad eller???? Ja hon blev helt sarlig.


Nu ikväll skulle Jonas iväg med sin farsa å fiska men det är ju inte alltför fint väder så dom ställde in, så det blir väl mys och kanske en alfapet eller nåt.

Jag har iallafall inte blött ngt på hela dagen. Ja ytterst lite men det kan man nästan inte ens räkna med. Ja hoppas det håller i sig nu och att jag inte blöder nå mera och att bebisen mår bra och är frisk. Blir lite orolig när det är såhär. Skulle vilja göra fostervattensprov men det fick jag inte för då måste man vaa äver 35 och tack å lov så är jag inte där än. Har ju mkt innan jag ska göra innan jag blir 35 juh.

Imorgon drar vi till sundsvall hade vi tänkt. Ska köpa lite presenter till Cerine och handla lite inför bröllopet. Snart är allt äntligen klart och allt färdighandlat. Börjar bli lite less på att handla nu.................låter ju inte så troligt att jag kan bli less på att shoppa men det är jag. Jag vill shoppa en massa kläder till både mig och barnen och åka på IKEA och inhandla en massa nytt därifrån. Snar så kommer det med. Tänkte jag skulle på IKEA första gången i september på hur länge som helst. Sen blire IKEA 3-4 månader irad för att komma igen det jag missat och vill ha.
Först ska vi ner till sthlm i agusti och sen äre marknaden i början av sep. och då kommer ev. Nimili och Nettan upp hit. Sen i början av okt. åker jag å baby ner till sthlm igen fast denna gång själva och ska lyxa riktigt med ett hotell inne i stan. Ska på tittut och sen blir det naturligtvis shopping och sköna sovmor´nar. Sen så ska man ju ha allt nytt till Bebisen. Vagn å massa andra saker så nog fan har jag ställen att soppa mina pengar i men självklart finns det även pengar till shopping av kläder och massa andra saker man vill ha oxå!!!!!


Just jag har ju glömt berätta att jag vi först hade besök av Jonas mamma Eva och sen kom Lena och tog en kaffe. Sen dagisfröken en sväng å sen så kom min mamma en stund och sen kom Liselotte förbi innan jobbet. Ja fullt hus kan man säga.


Nu ska jag mysa med min älskade älskling.




Love.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar