Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 juli 2009

Psykakuten hjälp!!!

Men jag tror jag får et smärre psykbryt snart!
Nu är lillpluttan vaken igen. Igår vaknade hon tov och var vaken till fem i morse.

Nu vaknade hon igen och kom in till oss. Jonas ligger brevid henne nu i hennes säng för att försöka få energiknippet att sova igen. Själv har jag på tok för mkt dmp för att klara av at tligga brevid henne HUR länge som helst!!! Fattar inte hur hon orkar den lilla damen och ändå så har vi slutat sova middag med henne. Ja hoppas det går över snart iallafall!!!

Själv ska jag ta å lägga mig ner och läsa lite bok, håller på med "Gravid chock" nu och den är rätt bra men ganska lik min älsklingsfilm och bok "sprängaren" på nå vis.

Nä nu ska jag ta å läsa lite innan J har fått henne att sova och vill kramas.


Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar