Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 7 juli 2009

Furuvik O MC

Så vad har vi gjort dom senaste dagarna kan man nu undra jag som annars är så flitig på att skriva...........
Jo vi har inte gjort så otroligt mkt.
Igår var det måndag och vi drog i väg till Furuvik............fick superväder. Inte bra om det rä FÖR vamt heller men nu var det sådär precis lagomt. Solen sken men det var inte stekhett. Helt perfekt. Lite synd att vi hade en annars så snäll unge med oss men hon var säkert lite hängig för idag har lilla filippa feber. Hon grinade för allt. Men det gick och kliva ur babyflyg det skulle hon då sannerligen inte göra.!!!!
Nathalie åkte den värsta karusellen felra gånger förstås................själv dessutom. Min modiga stora tjej. Cerine var helt bedrövad för att hon inte fick åka alla som Nathalie fick men tröstade sig med att hon skulle kunna åka dom nästa år.
Glömde naturligtvis kameran hemma som vanligt. Så jävla typiskt mig!!!! ja ja får bättra mig kraftigt antar jag !!!!

Efter vi haft en liten picknick i det gröna och käkat så begav vi oss hemmåt. Fast först ett stop på ÖB i söderhamn. Köpte bara lite godis!!!! Så sugen på godis exakt hela tiden!!!

Hemma så var det bara att packa upp allt och göra middag, middagen bestod av spagetthi och köttfäsrssås.

La barnen och sen låg jag å läste bok till tio då jonas kom och vi la oss å sov..........tidig kväll med andra ord.

Idag är det tisdag och vi hade tid för inskrivning på MVC. Klockan nio var vi där, barnen var hemma med carro. Snällt av carro att ställa upp jämt när vi ska ha barnvakt. Super duktig är hon oxå!!!!

Gick bra och vi åkte hem på en gång. Barnne hade vaknat och ätit frulle med carro.

Sen har jag typ sovit från elva till tolv ett. Är så trött hela tiden.
Vi har ätit middag som bestod av kyckling med nudlar...............lite thaimat. gott men nu är jag hungrig igen så nu håller jag på gör lite pasta.

Nathalie som åkte hem med carro till lena vid tolv har fortfarande inte kommit hem, ringde nyss och fick inget svar om när hon kommer heller.


Nä nu måste jag ta min pasta.


Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar