Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 26 juli 2009

Söndag

Har legat typ halva dagen i huvevärk och feber. Inte kul men tack å lov har det gått över nu!!!
Varit in på kvantum och handlat lite.
Maten stog på bordet när jag kom hem, han hade grillat och gjort allt min älskade underbara Jonas. Vad hade jag gjort utan honom ???

Nu är Nathalie hos en grannkompis och Cerine går runt fötterna på mig och Filippa sover och Jonas med antar jag.

Har inte knäppt ett kort på hela helgen men imorgon är det en ny vecka och då blir det andra bullar.
Ska även hämta mitt hår i morgon ...................spännande!!!!
Köpa en massa saker till bröllopet och fixa å dona efter jobbet så imorgon får mina älsklingar komma in till stan.

Jo just ja jag har beställt en ny mobil idag oxå!!! En röd, jag vill ju ha en rosa eller lila men nu fick det bli en röd den här gången.

Nä nu ska jag gå å spela lite tvspel med Cerine!!!



Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar