Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 14 juli 2009

Prästen och städning

Idag har vi äntligen storstädat här hemma. Hela huset rent och det är verkligen en befrielse när det är klart. Lite jobbigt att man vet att det kommer måsta göras igen snart. Usch kanske ska anställa en städerska!!!

Nu sitter vi här å väntar på prällen som ska komma när som helst. Skulle ha varit här två och nu är klockan atron över två.
Har en massa frågor och det är lite nervöst faktiskt. Man börjar känna att det är på riktigt nu!!!

Barnen är ute och badar i poolen nu. Så skönt att solen har tittat fram igen ju!!!!

Har en kjol på mig idag så man verkligen ser hur stor mage jag har.


outfit today


Min stora stora mage i v. 13


Jag å min älskade blivande man!!!!

Nu sitter J i telefonen med prästen och det verkar som om hon hade glömt sin kalender hemma så hon hade totalt glömt bort oss......................hmmmm!!!!
Ska komma senare idag hör jag nu!!!
Nä nu ska jag gå ut å ta en liten fika i ren trots!!!
Love.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar