Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 juli 2009

Long time ...............

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Usch fy mig!!!
Har inte haft tid eller lust eller inte ork heller för den delen. Har börjat jobbat igen och det är en jävla massa planering just nu.
Vi har iallafal haft det kannon bra sen sist.
Var hemma på söndagen efte jag skrev sist. Tog det lungt.


Måndagen jobbade jag till ett sen hem å fick lite mat i magen av min älskade. Sen begav Linda å jag oss in till stan på bolaget och handlade till bröllopet.
Blev 13 plattor öl, 3 plattor cider, 6 sprit flaskor, två whiskey, 2 päronlikör, 10 champange, 6 flaskor rött vin och sen 6 liter annat rödvin och 6 liter vitt vin. 8893kr fattigare.
Ölen har vi staplat upp.


Min älskade älskade älskling. Puss på dig Jonas!!!


Även att vi grillat spett........så gott var det!!!


Söta Nathalie


Söta Cerine


Min mage som dock ser mindre ut på den här bilden än vad den är. Det syns verkligen att jag har en bebis i magen. En lite kula som gör så jag inte kan ha något av mina kläder snart. Måste handla lite nytt sen.



SÅ här kul kan man ha det på mitt älskade jobb!!! Carina å jag på cp humör.


Även att vi har varit på glass humör under helgen.



Ja så har väl i stort sett tiden sett ut sen i lörda´s!!
Nu ska jag lägga mig så jag kommer upp i morgon.
Love........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar